Menu

Aktivnosti gradske uprave na rješavanju problema nesnosnog smrada s poljoprivrednih površina u okolici grada

Kako bi osigurali sigurnost i zdravlje svojih sugrađana iz gradske uprave Grada Varaždinskih Toplica poduzeto je niz mjera i aktivnosti prema nadležnim službama vezano uz nesnosan smrad koji u posljednjih desetak dana stvara velike probleme mještanima Varaždinskih Toplica, ali i brojnim pacijentima Specijalne bolnice te posjetiteljima Hotela Minerva.

Naime, već više od tjedan dana traju brojne pritužbe građana na nesnosan smrad koji se širi u gotovo svim dijelovima grada. Kako je ustanovio gradski komunalni redar uzrok je veća količina gnojiva koja je ovih dana završila na poljoprivrednim površinama na području grada, a čije je porijeklo s jedne od farme iz okolice grada.

Budući da su ti postupci doveli do nesnosnog smrada koji se širi gradom iz gradske uprave o tome su obavijestili Inspekciju zaštite okoliša Ministarstva zaštite okoliša i prirode u Varaždinu te inspekciju Ministarstva poljoprivrede – ispostavu Stručne službe u Ludbregu. O tome je obaviješten i Upravni odjel za zaštitu okoliša Varaždinske županije koje je poručio da su za rješavanje tog problema nadležne inspekcije resornih ministarstava. Ujedno je kontaktirana sanitarna inspekcija kao i varaždinski Centar 112.

– Sve kontaktirane službe prebacuju „lopticu“ na nekoga drugoga, dok su nas u Županiji uputili na razne inspekcije koje smo i obavijestili o problemu. O svemu je obaviješten i poljoprivredni inspektor koji je isprva rekao da može izaći na teren za 14 dana iako smo zbog naših sugrađana tražili hitnu reakciju. Tek nakon moje osobne intervencije najavi je svoj dolazak za četvrtak, ali da ne može obećati da će išta napraviti. Ukratko, svi su se oglušili na hitnost rješavanja ovog problema, a mi građani Varaždinskih Toplica više nemam vremena za čekanje – izjavile je gradonačelnica Varaždinskih Toplica Goranka Štefanić.

Gradonačelnica Štefanić izrazila je razumijevanje za obavljanje poljoprivrednih poslova, ali koji se također moraju obavljati u skladu sa zakonskim propisima kako ne bi ugrožavali zdravlje i kvalitetu života sugrađana. Ujedno je apelirala na sve nadležne službe i inspekcije da odrade svoj dio posla i obaveza kako bi se utvrdilo je li došlo do kršenja zakona i kako bi se zaštitilo, prije svega, zdravlje mještana, bolničkih pacijenata i turista Varaždinskih Toplica.

Štefanić je ujedno poručila građanima da, iako gradska uprava nije nadležna za rješavanje ovog problema, da će pritužbe građana i dalje prosljeđivati nadležnim institucijama.

– Ukoliko oni koji su nadležni neće riješiti ovu situaciju, kao gradska uprava i uz potporu građana spremni smo i na oštrije korake kako bi se ozbiljno shvatila naša namjera da se sadašnja situacija razriješi – zaključila je Štefanić.

27.09.2016
Grad Varaždinske Toplice

Naša internet stranica koristi kolačiće kako bi vam omogućili najbolje korisničko iskustvo. Za više detalja pročitajte naše uvjete korištenja. Pregledavanjem web stranice slažete se s korištenjem kolačića.
Prihvaćam kolačiće